Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2016

Συνομιλία

- Τσουπ!
- Τσουφ!
....................................... αχ!
-Τσουπ!
- ~ (χαμόγελο)
.......................................αχ!
- Τσουπ!
- ............ (περιφρόνηση)
.......................................ωχ!
- Τσουπ!
- Βαριέμαι.
- Απ' αυτό φαίνεται πως μου μοιάζεις.
- Τι;
- Να προτείνω κάτι;
- Σαν τι;
- Κάτι για να μη βαριέσαι.
- Ακούω.
- Να κοροϊδεύεις όπως εγώ και να γελάς.
- Κι είναι χαρά αυτή;
- Δοκίμασε.
- Βαριέμαι.
- Ωραία. Θα παρουσιάζεις το οτιδήποτε αλλιώς και θα πείθεις.
- Και τι είναι αυτό;
- Η πηγή της χαράς.
- Βαριέμαι.
- Καλά. Θα προτείνω κάτι άλλο. Να στρέφεις το ενδιαφέρον των άλλων κάπου και να το διασκεδάζεις με τη ψυχή σου.
- Αν γνώριζες τι είναι ψυχή για μένα δεν θα πρότεινες κάτι τέτοιο.
-Ωραιότατα. Θα σπέρνεις λογισμούς σε δύο και τρία σημεία ταυτόχρονα ή και όχι. Και θα πέφτεις κάτω απ΄ τα γέλια.
- Άκουσες ποτέ πώς ηχούν τα δικά μου γέλια;
- Κορυφαία πρόταση. Θα μπερδεύεις και θα ξεμπερδεύεις καταστάσεις κι έτσι ,να, τα γέλια.
- Αν είχες φανταστεί να κατρακυλήσεις στον ήχο ενός γέλιο κάποιου, θα γνώριζες τι είναι αληθινή χαρά.
- Ωραία. Τα απορρίπτεις όλα. Που βρίσκεις τη χαρά;
- Μόνο στο μοίρασμα του κόσμου Του που διαχωρίζεις. Και τώρα φύγε. Αρκετά μιλήσαμε.
- Φεύγω. Θα έρθω ξανά όταν θα βαρεθείς και πάλι, ή κάτι που θα μου μοιάζει θα με φέρει κοντά.
- Τώρα ξέρω πως είσαι ο μόνος ανάξιος συνομιλητής. Και κάτι ακόμα πριν φύγεις, έρθεις ή ό,τι θεωρήσεις ότι κάνεις Δεν θα με βρεις υπερασπιστή σου μια και φροντίζω να κάνω τον αντίπαλο του εαυτού μου για να μη θεωρηθώ συνήγορός σου. Αντίο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου